Misteri Kematian actor Heath Ledger

View previous topic View next topic Go down

Misteri Kematian actor Heath Ledger

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 11:41 pm

Korang taw tak misteri disebalik kematian Heath ni.. weh masih tebayang2 dia berlakun jadi anak mel gibson dlm citer perang2 tu.. apa tah nama citer tu lupa plak mak..

agak2le dia ni mati sebab apa yee... jawapan yg memang dah taw.. sebab ajal dia daa sampai kot.. tapi kalu dikaji2 sebab apa ek.. Twisted Evil

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Misteri Kematian actor Heath Ledger

Post by dee_dee on Wed Feb 13, 2008 10:42 am

aku pon pleik juga maybe dia drug addicted kot beberapa mingu sebelum dia mati tu kan org intebiu dia cam drug addicted je

ko suspek apa

dee_dee
Moderator
Moderator

Posts : 63
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Misteri Kematian actor Heath Ledger

Post by meowlin on Wed Feb 13, 2008 10:46 am

hmm aku pun saspek pasai dek dadah kot.. tak kan dada lak pulok ye dok.. wakakaka.. Razz

haa kes marilyn monroe pun sampe sudoh le...

yelah artis holiwud ni selalunya suka memenor amik menda gitu nak suruh cepat kojol kot.. err Nauzubillah.. seme pun atas urusan Allah..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Misteri Kematian actor Heath Ledger

Post by Sponsored content Today at 11:07 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum