HentaM MomoD ATW RooM.......

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by berry on Tue Feb 19, 2008 5:00 pm

hehe..sesi soal jawab ye?siapakh presiden zimbabwe skrg? Basketball

berry

Posts : 34
Join date : 2008-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Tue Feb 19, 2008 5:50 pm

aku pun maw tanya lagi soklan baru wat kepek..
kenapa dan mengapa, macamana dan guana kepek dikenali ramai orang.. Razz

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by kaklala_lost_id on Thu Feb 21, 2008 10:47 am

sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU

kaklala_lost_id
Moderator
Moderator

Posts : 59
Join date : 2008-02-20
Age : 35
Location : Panji alam Ganu daaa

View user profile http://makeupbylala.fotopages.com

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Thu Feb 21, 2008 5:31 pm

berry wrote:hehe..sesi soal jawab ye?siapakh presiden zimbabwe skrg? Basketball

menteri yaman ni hahahahahah semangat berkempennn.....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Thu Feb 21, 2008 5:32 pm

meowlin wrote:aku pun maw tanya lagi soklan baru wat kepek..
kenapa dan mengapa, macamana dan guana kepek dikenali ramai orang.. Razz


bile mase aku ade bela guana???? huhu aku kemusykilannnn...... ko nak belikan aku seko iguana keee?????baik bg jam kucing ko je kucing.... kucing mane ade pakai jam....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Thu Feb 21, 2008 5:33 pm

kaklala_lost_id wrote:sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU


huhuhuhuhu tu ko g tanye momod lain yg dah branak pinak ke baru kawen ke ape kee... i dare gituuuuuuu auww auwwww nyah nyah... x de org nak kat i la nyahhhh....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Thu Feb 21, 2008 9:59 pm

krepek_pisang wrote:
meowlin wrote:aku pun maw tanya lagi soklan baru wat kepek..
kenapa dan mengapa, macamana dan guana kepek dikenali ramai orang.. Razz


bile mase aku ade bela guana???? huhu aku kemusykilannnn...... ko nak belikan aku seko iguana keee?????baik bg jam kucing ko je kucing.... kucing mane ade pakai jam....

weh guana tu maksudnya bagaimana daaaa... jam kucing haku so sori .. itu present dari somi tercenta mana leh kasi2 waa...

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by kaklala_lost_id on Thu Feb 21, 2008 10:34 pm

krepek_pisang wrote:
kaklala_lost_id wrote:sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU


huhuhuhuhu tu ko g tanye momod lain yg dah branak pinak ke baru kawen ke ape kee... i dare gituuuuuuu auww auwwww nyah nyah... x de org nak kat i la nyahhhh....

Lor lum kawin ka...auwww you darezz lagi ka..auwww gedik nyah...
jgn ah jual mahal sangat sayang....nak kena cari pasangan utk adik aku nie....

kaklala_lost_id
Moderator
Moderator

Posts : 59
Join date : 2008-02-20
Age : 35
Location : Panji alam Ganu daaa

View user profile http://makeupbylala.fotopages.com

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Thu Feb 21, 2008 10:45 pm

kaklala_lost_id wrote:
krepek_pisang wrote:
kaklala_lost_id wrote:sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU


huhuhuhuhu tu ko g tanye momod lain yg dah branak pinak ke baru kawen ke ape kee... i dare gituuuuuuu auww auwwww nyah nyah... x de org nak kat i la nyahhhh....

Lor lum kawin ka...auwww you darezz lagi ka..auwww gedik nyah...
jgn ah jual mahal sangat sayang....nak kena cari pasangan utk adik aku nie....

wakakakkakaka.. ko pun pandai berbahasa nyah segala lala.. bestle gini.. memang mak suka sangat..akakakaka..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by kaklala_lost_id on Thu Feb 21, 2008 10:50 pm

meowlin wrote:
kaklala_lost_id wrote:
krepek_pisang wrote:
kaklala_lost_id wrote:sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU


huhuhuhuhu tu ko g tanye momod lain yg dah branak pinak ke baru kawen ke ape kee... i dare gituuuuuuu auww auwwww nyah nyah... x de org nak kat i la nyahhhh....

Lor lum kawin ka...auwww you darezz lagi ka..auwww gedik nyah...
jgn ah jual mahal sangat sayang....nak kena cari pasangan utk adik aku nie....

wakakakkakaka.. ko pun pandai berbahasa nyah segala lala.. bestle gini.. memang mak suka sangat..akakakaka..


hahahha..wa dah lama boleh berbahasa nyah auwww nie...
pasal lala ada geng gini biasa chat kat YM ngan budak tuh...
tapi sodih woo bulan 8 nak pergi sambung study kat us...
siap ada laki lagi..ganas nyah tuh....tanya lah soalan2 maut dia tak kisah

kaklala_lost_id
Moderator
Moderator

Posts : 59
Join date : 2008-02-20
Age : 35
Location : Panji alam Ganu daaa

View user profile http://makeupbylala.fotopages.com

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Thu Feb 21, 2008 11:13 pm

wakakakkakak.. pelikkan lala.. donia dah akhir zaman daa..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by kaklala_lost_id on Thu Feb 21, 2008 11:16 pm

meowlin wrote:wakakakkakak.. pelikkan lala.. donia dah akhir zaman daa..

nie lagi pelik....donia tunggang langgang
org kampung lala...NYAH..dia nie dari kecik lagi lembut..bila besor keras kepala
bertukor ler jadi pompuan....pahtu baru2 nie tukor jantina dah kes nak kawin...
apo lagi kena halau ler beb..memang giler ler

kaklala_lost_id
Moderator
Moderator

Posts : 59
Join date : 2008-02-20
Age : 35
Location : Panji alam Ganu daaa

View user profile http://makeupbylala.fotopages.com

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Thu Feb 21, 2008 11:26 pm

wah bahaya betoi..erkk nauzubillah.. minta dijauhkan menda2 sebegini..

tapi kita tak leh judge derang.. coz manalah tahukan satu hari nanti derang sempat bertobat.. ntah2 ahli sorga lagi.. kita ni pun lom taw kat mana ditempatkan.. uwaaaaaaaaa...takuttt makkkkkkkkkkk

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Fri Feb 22, 2008 11:52 am

meowlin wrote:
krepek_pisang wrote:
meowlin wrote:aku pun maw tanya lagi soklan baru wat kepek..
kenapa dan mengapa, macamana dan guana kepek dikenali ramai orang.. Razz


bile mase aku ade bela guana???? huhu aku kemusykilannnn...... ko nak belikan aku seko iguana keee?????baik bg jam kucing ko je kucing.... kucing mane ade pakai jam....

weh guana tu maksudnya bagaimana daaaa... jam kucing haku so sori .. itu present dari somi tercenta mana leh kasi2 waa...


somi tecinte soh bg kat adik tecinte hahahahahah aku kan adik x rasmi ko wahahahahah kompiden je aku mude dari ko....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Fri Feb 22, 2008 11:54 am

jawapan tok soklan kucing....

aku dikenali sebagai kepek... di sbbkan mase aku nak tulis id akaub kat cari aku tgh makan kepek.. so malas pikir panjang .. huhuhuhu

aku telebih joyah so dikenali org gak arrr..huhuhuhu dah banyak kali nak insap jadi pendiam tp asik x jadi jeee....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Fri Feb 22, 2008 11:55 am

kaklala_lost_id wrote:
krepek_pisang wrote:
kaklala_lost_id wrote:sori yer soalan jahat sket nie

ANDA PROJEK MEGA (18SX) BERAPA KALI SEMINGGU


huhuhuhuhu tu ko g tanye momod lain yg dah branak pinak ke baru kawen ke ape kee... i dare gituuuuuuu auww auwwww nyah nyah... x de org nak kat i la nyahhhh....

Lor lum kawin ka...auwww you darezz lagi ka..auwww gedik nyah...
jgn ah jual mahal sangat sayang....nak kena cari pasangan utk adik aku nie....


hahah ukan jual mahal.. bf bf je x tahan.... belom paep dah majok2 sbb aku x layan sembang ke ape kee..... belom jadi balak agi dah ngegade... pe agi reject arrr.....

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Fri Feb 22, 2008 11:59 am

kaklala_lost_id wrote:
meowlin wrote:wakakakkakak.. pelikkan lala.. donia dah akhir zaman daa..

nie lagi pelik....donia tunggang langgang
org kampung lala...NYAH..dia nie dari kecik lagi lembut..bila besor keras kepala
bertukor ler jadi pompuan....pahtu baru2 nie tukor jantina dah kes nak kawin...
apo lagi kena halau ler beb..memang giler ler

pehhh aku kalau lembot2 aku x kesah.. jgn nyah udah lahhhh... x leh terime kenyataan hahahahah..tp kalau nyah depan mate wat bodo jee.. ade kawan aku dia lesbo ala2 pengkid.... kawan je arr..bra niko pgg bra aku aku libas arr hahahah ingat dia je kaso cam jantan... aku pon dik bradik semua jantan..kecik2 lawan main tedang2 hahahahah

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Fri Feb 22, 2008 12:14 pm

krepek_pisang wrote:jawapan tok soklan kucing....

aku dikenali sebagai kepek... di sbbkan mase aku nak tulis id akaub kat cari aku tgh makan kepek.. so malas pikir panjang .. huhuhuhu

aku telebih joyah so dikenali org gak arrr..huhuhuhu dah banyak kali nak insap jadi pendiam tp asik x jadi jeee....

kepek ko tak masuk ruang advertising ka.. ada yg juai kepek macam2 kepek.. nampak muka ko pun ada kat situ beratur nak kena jual.. waaakakakka..
cabuttttttttttttttttttt

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by krepek_pisang on Sat Feb 23, 2008 3:25 am

hahahahahah kene bit aku tgi2 harge ooo.. awek mahall.. hahahahahahah

aku ade singgah sane kejap huhu

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by berry on Sat Feb 23, 2008 5:52 pm

hoho..lama x masuk cni r...wimdu2...mana korang sume ni?

berry

Posts : 34
Join date : 2008-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Sat Feb 23, 2008 9:29 pm

kepek ooo kepek... dah makan ka blum.. Laughing


hai berry.. ala wendu kaa Razz org seme bz kot esok plak nak berhujung menggu..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by ceqtom on Wed Apr 09, 2008 7:09 pm

Nyah..
Brp X sehari kau tukar seluar kecik kau tu Twisted Evil

ceqtom
Moderator
Moderator

Posts : 160
Join date : 2008-04-06
Age : 41
Location : Tgk le kat mana dan......

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Sat Apr 12, 2008 7:57 pm

mana pegi nyah kepek ni weh.. kat bebolan dah momod kepek tak masuk sini... kepekkkkkkkkkkkkkkk oooo kepekkkkkkkkkk mana ko pegi nyah.. masukleeeeee...

si berry pun lama tarak nampak.. dee dee pun.. uwaaaa...

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by kaklala_lost_id on Mon Apr 14, 2008 11:41 am

momoe kepek tengah proses kepek kot

kaklala_lost_id
Moderator
Moderator

Posts : 59
Join date : 2008-02-20
Age : 35
Location : Panji alam Ganu daaa

View user profile http://makeupbylala.fotopages.com

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by meowlin on Mon Apr 14, 2008 12:28 pm

nyah lala.. momod kepek tu sesambil proses kepek dia pi gali balik kebun pisang dia tu kengkonon nak cari reta karun.. sebab mak dengor kelmarin tapak kebun dia ada reta karun jaman jepun.. tapi kesian apa yg mak dengor semula yg ada cuma cacing2 ajer..

jangan le ko percaya ngan citer mak ni udah.. lol!

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: HentaM MomoD ATW RooM.......

Post by Sponsored content Today at 11:06 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum