apa yg korang buat ari ni

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Mon Feb 11, 2008 10:59 pm

cepatle citer...

aku ari ni.. pi spital.. pehtu aku pegi opis adik aku.. pehtu asben aku ajak lunch..pehtu asben aku antar pegi spital pakar plak.. pehtu balik naik teksi.. uwaaaaa

pehtu balik umah settle anak2 bulu..bawa masuk umah.. makan apa yg ada.. pehtu OL jap.. pehtu baring2 jap.. pehtu bangun makan ubat.. pehtu bawa anak2 bulu melepaskan hajat derang.. pehtu masuk tengok tv tak sampai 10 minit pehtu rasa nak wat chocolate cake.. sambil tunggu masak ku OL..

sampaile sudah.. aku dok menginvite kawan2 kat cari.. aduhai...sambil tak larat ni.. kerna mr.admin nyer pasal.. dan kerna sayangkan persahabatan mak tak kisah nyah.. minta2lah porum nie ley jadi meletups nanti..

Insyaallah.. bounce

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by Matamata on Mon Feb 11, 2008 11:07 pm

Bgn pagi, gi kerja, mkn tghari, blk kerja, mkn mlm, dpt PM dari Momod Meow....register kat sini Smile Razz Razz

Matamata

Posts : 29
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Mon Feb 11, 2008 11:15 pm

Matamata wrote:Bgn pagi, gi kerja, mkn tghari, blk kerja, mkn mlm, dpt PM dari Momod Meow....register kat sini Smile Razz Razz


uihhh mata.. janganle panggil aku gitu.. tak rela.... aku pun tarak taw sapale memandai menempek aku jadi momod.. jaga org yg pandai2 tu. grrrrrrr Twisted Evil Razz

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by medangtamang on Tue Feb 12, 2008 11:16 am

Aku biasa laa... gi keje... kene merentas kastam jb n spore tu... pepagi buta lak tu... kul 4.30am aku dah kuar umah... mnjlnkan tanggungjawab ku pada keluarga, negara, bangsa dan agama...!!!

mlm lak tanggungjawab ku sbg suami... hehehe!! jgn marahhhh...... watchaaa!!!

_________________
Be My ValenTine?

medangtamang
Moderator
Moderator

Posts : 188
Join date : 2008-02-11
Location : Ada laaa...

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 11:52 am

weh aku pun cam biasa.. tadi sebenornya malas nak bangun abih sakit badan2 ni.. semalam pun tito lambat daa..

sian wat bekpes kat asbenku.. pehtu tengok ntah camne si cici leh kuor dari cage dia.. apalagi terusle aku settlekan budak2 tu.. pehtu si uteh ada pulang jap.. kasi makan.. kasi vitamin.. bulu dia makin gebu.. kotor dan comot tapi tak seteruk dulu.. nak mandi tak bani sebab dia selsema..

pehtu aku bekpes ngan choc cake.. OL sampaile sekarang.. adeiii sakit tengkok aku daaaaa... dok lelama pan pc nih..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:05 pm

kowangkeje yee?/ wahahahahahah gelak bangge sat...

aku keje kat umah huhuhuhu..... so kalau job x de aku melepek depan komp n tv wahahahahah......

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 1:10 pm

weh kepek pisang.. aku dah dengan hormatnya jadi homemaker daa.. ni pun tengah dok pk apa aku nak masak nanti.. Laughing

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:15 pm

huhuhuh homemaker??? rumahpembuat??(direct translation)

warhhh leh ar ajo aku masak... arini ni x tau nak masak pe..... kate x de lak tu... masok sepital kate aku

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:16 pm

tuan umah revolusi..belh x letak avatar n all yg belah kiri ni dok belah kanan... penin aku tgk kiri tgk kanan huhuhuhuhu

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:17 pm

dlam p ais ade ikang jee...... asik makan ikan jee.. dah lame aku x turun kuatpasar(supermarket)......

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 1:25 pm

ekekekekeke.. kepek.. aku ingat lam peti ais ko penuh ngan pisang yg ko nak salai tu..
ekekekekkee..

ikang best apo.. boleh bakor.. boleh goreng pun sodap.. nyamnyam

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:32 pm

ikang bebeso sedap bako.. ni yg tgk ikan yg kalau goreng garing2 je tgl.. huhuhuh bz gile minggu lepas x sempatnak g beli barang... huhuhuh x pe... beli lauk jeee...cereal pon blambak..susu je dah nak abih.. abg aku minum gegile... skali pgg satu kotak terus abih... tension je adik aku ..nak makan cereal dah abih huhuhuhu

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:34 pm

pisan2 aku semua buat kat ilang... pe barang etak kat umah.... alamatnye bf unch dinner makan pisang jee...last2 badan cam pisanghuhuhuh

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 1:37 pm

loh syian nya adik ko kepek.. tak apale ko suruh dia mamam kepek pisang udahle... tapi hati2le takut telekat le pulak kat anak tekok.. adik ko tu kan kecik lagi (taw2 aje aku nih. scratch )

ko ada ladang pisang ke kepek?

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by krepek_pisang on Tue Feb 12, 2008 1:45 pm

adik dah tua bangke dah... pas spm tp bongsu lakate kan... dia makan mmg jage.. sehari satu kotak jee.. yg bg aku lak main minum jee... hahahahahahh

pg tadi mama dah watkan nasi goweng.. aku bgn2 dahsiap... huhuhuhuh so senyap la dia... dah konyang......


huhuhuh mase raye umah aku cam kilang pisang.... go kepek go kepek..sedap diratahhuhuhuhuh

krepek_pisang
Moderator
Moderator

Posts : 239
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Tue Feb 12, 2008 11:29 pm

wah kalu adik ko kepek doh tua bangka.. ko lagi tua selangka.. ekekekekeke... Razz

behnya nasi goweng.. pelagi kalu nasi goreng ikan masin wat pedas2.. amboi sedap nyaaaaaaaaa

aku pun suka makan kepek pisang gak.. tapi kalu makan memanyak sampai mulut naik kebas ashik menguyap aje.. aakakakak

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by kak tie on Wed Feb 13, 2008 8:39 am

apa yagn dibuat ari nih:?
hhmm.. bangun seawal 5.45..
masak air...
mandi ...
sementara tunggu azan.. buat air milo utk anak...
sembahyang subuh.... kejutkan anak mandi utk sekolah...
siapkan sarapan anak.. (koko krunch ngan milo..)
pas tu.. aku bersiap lak..
kejutkan sikecik...
antar anak2..
aku dtg keja...
sekarang .. online...hehehehhe

kak tie

Posts : 3
Join date : 2008-02-13
Location : depan pc ler...........

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Wed Feb 13, 2008 9:35 am

kak tie wrote:apa yagn dibuat ari nih:?
hhmm.. bangun seawal 5.45..
masak air...
mandi ...
sementara tunggu azan.. buat air milo utk anak...
sembahyang subuh.... kejutkan anak mandi utk sekolah...
siapkan sarapan anak.. (koko krunch ngan milo..)
pas tu.. aku bersiap lak..
kejutkan sikecik...
antar anak2..
aku dtg keja...
sekarang .. online...hehehehhe

hmm begitulaa kehidupan surirumah ye tak kak rabbit
cam meow ni sebab tengah tak leh solat dan tak ada anak lagi tu yg agak mudah
kat umah ni.. at least akak koje.. meow dah tak koje.. ekekekeke..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Wed Feb 13, 2008 9:37 am

pepagi lagi wat air milo dan roti utk bekpes asbenku..
pehtu terus settlekan anak2 bulu.. masuk baju lam mesin..
masak air lagi.. pehtu terus dok pan pc Very Happy

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by PeAh on Fri Feb 15, 2008 12:26 pm

arinih kul 11 pg br bgn..... hehehehehe
bgn trus mandi
pastu trus menepek depan pc bersiar-siar dlm forum nih.....
br 1st day... nak berkenalan dulu........Razz

PeAh
Moderator
Moderator

Posts : 246
Join date : 2008-02-15

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Fri Feb 15, 2008 4:07 pm

PeAh wrote:arinih kul 11 pg br bgn..... hehehehehe
bgn trus mandi
pastu trus menepek depan pc bersiar-siar dlm forum nih.....
br 1st day... nak berkenalan dulu........Razz

rajinla2 ko bersiar.. boleh kenal ngan seme... Laughing

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by Matamata on Fri Feb 15, 2008 9:16 pm

Tgh berporem laa..momod oooiiii.... Razz

Matamata

Posts : 29
Join date : 2008-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Sat Feb 16, 2008 12:32 am

matamata.. ko jangan selalu main mata aaaa...

aku pun tengah OL nih..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by meowlin on Sat Feb 16, 2008 5:51 pm

pagi tadi lepas bangun aku terus ajak asben pi bandar daa.. saja nak berjalan.. pehtu makan2..shopping apa yg patut .. sebelum pi bandar aku suruh aje asben akule tolong settlekan anak2 buluku tu.. bosan ashik aku aje tetiap ari nak kemaskan..

dah balik ni.. dok rehat jap pehtu aku ol sampai la ni.. ni pun nak off nak pi pasar tani amik omak aku jap..

insyaallah..kalu larat malam ni aku masuk semulaa...

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by PeAh on Sun Feb 17, 2008 10:18 pm

bgn tido men bdminton... pastuh mkn pastu tido blk... pastu bgn mkn blk... pastuh berforum smpi tido blk..... santa

PeAh
Moderator
Moderator

Posts : 246
Join date : 2008-02-15

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yg korang buat ari ni

Post by Sponsored content Today at 5:36 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum