Korang suker guna jamban aper??

View previous topic View next topic Go down

Korang suker guna jamban aper??

67% 67% 
[ 4 ]
33% 33% 
[ 2 ]
 
Total Votes : 6

Korang suker guna jamban aper??

Post by medangtamang on Mon Apr 14, 2008 9:39 am

Heheh!! Sajer aku nk survey....

Aku semestinya cangkung... hehehe!! tp kat umah ada yg dudok punyer... aku cangkung gak.... kehkehkeh!!!
Embarassed Embarassed Embarassed

_________________
Be My ValenTine?

medangtamang
Moderator
Moderator

Posts : 188
Join date : 2008-02-11
Location : Ada laaa...

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by meowlin on Mon Apr 14, 2008 12:54 pm

haku dah vote.. haku pun tingkat atas dan tingkat bawah jamban dua2 jenis duduk..

camne pun bila nak guna haku cangkung gak.. baru puas bila melepas.. lol!

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by firdaruddin on Tue Apr 15, 2008 6:32 pm

dua2 pun bley..

firdaruddin
Moderator
Moderator

Posts : 151
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by nashra on Tue Apr 15, 2008 8:05 pm

standard lah..

toilet jenis duduk juga..

rasanya zaman sekarang ni dah susah nak cari toilet cam dulu2 tu kan?

nashra
Moderator
Moderator

Posts : 555
Join date : 2008-02-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by medangtamang on Fri Apr 18, 2008 9:19 am

nashra wrote:standard lah..

toilet jenis duduk juga..

rasanya zaman sekarang ni dah susah nak cari toilet cam dulu2 tu kan?

cuba nash gi kat kawasan kampung2... cam kat felda area N9 ker... konfem... jamban jenis kat luar umah... yg pasti... bole ker nk kuar berak time tengah malam biler perut dah meragam? kang tak pasal jumpa 'kak fatimah rockers' lak kang baik punyer dok tenggek kat atas bumbung jamban.... uhuhu!!

_________________
Be My ValenTine?

medangtamang
Moderator
Moderator

Posts : 188
Join date : 2008-02-11
Location : Ada laaa...

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by nashra on Fri Apr 18, 2008 9:48 pm

medangtamang wrote:
nashra wrote:standard lah..

toilet jenis duduk juga..

rasanya zaman sekarang ni dah susah nak cari toilet cam dulu2 tu kan?

cuba nash gi kat kawasan kampung2... cam kat felda area N9 ker... konfem... jamban jenis kat luar umah... yg pasti... bole ker nk kuar berak time tengah malam biler perut dah meragam? kang tak pasal jumpa 'kak fatimah rockers' lak kang baik punyer dok tenggek kat atas bumbung jamban.... uhuhu!!

masa nash kecil balik kampung rumah nenek toilet memang kat luar rumah..

sekarang dah jarang balik kampung..

kalau balik pun rumah2 sedara mara semua dah modern..

nashra
Moderator
Moderator

Posts : 555
Join date : 2008-02-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Korang suker guna jamban aper??

Post by Sponsored content Today at 4:01 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum