Amelina kembali aktif?

View previous topic View next topic Go down

Amelina kembali aktif?

Post by skymania on Wed Apr 09, 2008 2:50 pm

Amelina kembali aktif?


INI cerita paling terbaru yang Papa dapat. Seorang teman menyampaikan khabar gembira buat peminat-peminat penyanyi dangdut, Amelina.
Masih ingat dengan Amelina? Papa yakin peminat-peminat setia penyanyi itu sudah lama menantikan Amelina muncul mengadakan kemunculan semula.
Bagaimanapun, Papa kurang pasti apa sebab Amelina mengadakan kemunculan semulanya selepas hampir 10 tahun berundur dari dunia seni kerana mahu memberi perhatian pada rumah tangganya.
Sebenarnya, sudah lama Papa cuba menjejaki Amelina, namun hampa belaka. Sudah pelbagai sumber yang Papa hubungi, sayang sekali tiada siapa yang dapat membantu kerana Amelina benar-benar menghilangkan dirinya.
Kalaulah ada rakan rapat atau saudara-mara mahupun Amelina sendiri yang terbaca artikel ini, Papa harap sangat kalau mereka dapat menghubungi Papa dan menjelaskan keadaan Amelina.
Terus-terang Papa cakap, Papa sangat merindui Amelina kerana dia merupakan antara penyanyi yang begitu akrab dengan Papa suatu ketika dahulu.
Bahkan, keramahan dan sikap rendah diri penyanyi kelahiran Negeri Sembilan itu membuatkan Papa tidak akan pernah melupakannya sampai bila-bila.

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: Amelina kembali aktif?

Post by skymania on Wed Apr 09, 2008 2:51 pm

hai... amelina dah aktif balik ke ngan nyanyian...
pemes balik la pas ni sume lagu2 dangdut die...
heheheeheh....
selalunyer.. mane2 artis yg kembali aktif.. sume nyer dah MAK JAn...
amelina pon ke????
heheheeh... saje aku nak bikin kontroversi... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: Amelina kembali aktif?

Post by mama_anggun on Wed Apr 09, 2008 4:21 pm

sky...sky..wat dosa kering jer..

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: Amelina kembali aktif?

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 6:20 pm

uhukss haku masih ingat si amelina ni le yg menaikan lagu dangdut kan.. apa tu lagu.. sungguh ku tak mampu.. menahan rindu.. ah ah ahhhh.. eeee lagu tu cam bunyi miang aje.. tapi pelik ramai tul suka..
lepas aje amelina punya lagu tu meletup.. haaa ramaile yg nak tumpang glamer wat lagu dangdut ntah apa2.. sib baikle zaman dangdut dah berlalu..

tapikan abg sepupu haku ni memang gila dangdut laa.. (bukan makna dia suka pi kelab dangdut) dia suka beli cd dangdut.. cd yg lama2 yg indon punya.. haiii sib baik haku dah pindah dari umah omak aku kalu tak bingittttttttttttttt....

errrkkk.. bab2 si amelina tu masih isteri worang atau tak.. tak moh komen atau pk bebukan.. tatuttttttt... Nauzubillah.. biorle dia.. hehe..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Amelina kembali aktif?

Post by Sponsored content Today at 11:06 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum