Suami artis berpoya-poya

View previous topic View next topic Go down

Suami artis berpoya-poya

Post by skymania on Wed Apr 09, 2008 2:43 pm

Suami artis berpoya-poya


PAPA hanya mampu beristighfar dan geleng kepala sahaja apabila mendengarkan kisah suami yang tidak menjaga kepentingan isteri, tatkala si isteri sedang menghitung hari menyambut kelahiran orang baru.
Begini ceritanya. Ia berlaku pada satu malam ketika kawan Papa yang digelar Miss J sedang lepak di satu pusat hiburan terkemuka di ibu kota.
Tiba-tiba dia ternampak kelibat seorang artis lelaki ini memasuki pusat hiburan itu bersama kawan-kawannya yang lain.
Miss J pun sempat menyapa artis itu yang juga suami kepada artis terkenal yang kini sedang menunggu hari untuk bersalin anak pertama mereka.
“Aku pelik betul dengan suami artis ni. Tak pernah berubah perangai dari zaman bujang sampailah ke dah kahwin.
“Baik duduk di rumah dan jaga isteri tu elok-elok. Bukan apa. Isteri dia tu bila-bila masa saja nak ‘meletup’ (bersalin). Nanti jadi apa-apa, jangan pula nak menyesal,” begitulah rungutan Miss J dengan mulut herot dan kaca mata hitamnya itu.

**..laki sape nih ek??? lisdawati ker??? Mad Mad Mad Mad Mad
sungguh hampeh btol.. bini mengandung.. leh lgk buat onar kat luar...

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by ceqtom on Wed Apr 09, 2008 2:59 pm

Cerita ni dah lamakan.. tp apa2 pun aku hrp SI SUAMI tu INSAF la

ceqtom
Moderator
Moderator

Posts : 160
Join date : 2008-04-06
Age : 41
Location : Tgk le kat mana dan......

View user profile

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by mama_anggun on Wed Apr 09, 2008 4:05 pm

kite da baca artikel ni kt paper..

tk tau nk kata gak sky..maybe fauzi nawawi..mgkin gak syed aiman laki linda rafar..cube cari lg artis yg pegnen kt msia ni..

takut nk serkap jarang jer..

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 6:38 pm

isk2.. apa maw jadi.. sian kat bini dok bawa kulu kilir benih dia juga.. yg sakit nak banak nanti bini gak.. yg sedap2 si laki tu.. heee sabor ajelaa aku.. nauzubillah..

haku pun tak bani nak teka teki tekuk nih..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by ceqtom on Thu Apr 10, 2008 11:01 am

Entah le ARTIS LE KATAKAN

ceqtom
Moderator
Moderator

Posts : 160
Join date : 2008-04-06
Age : 41
Location : Tgk le kat mana dan......

View user profile

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by skymania on Thu Apr 10, 2008 12:59 pm

btol.. sian kat bini die...

pasal si laki lisdawati tu... baru lepas ngan video lucah die tu...
yg dikatakan die la...btol ntah tdk.. aku pon tak sure...

maybe laki si linda nih kot...saje aku nak kasi speku... heheheh

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: Suami artis berpoya-poya

Post by Sponsored content Today at 11:05 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum