Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

View previous topic View next topic Go down

Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 1:44 am

Tak tau nak masuk lam bod mana.. so kat misc ni aku rasa oklah kot..
Untuk org2 yg membuang bayi mereka, aku ucapkan tahniah pada korang, korang memang cukup hebat, cukup terlalu power, dunia ni korang boleh control, tp korang ingat, disana nanti korang jawaplah, jawapan nya nanti NERAKA yg bakal menanti!!!! tggu dan lihat bagaimana siksaan yg bakal menjelang nanti.....








meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by mama_anggun on Wed Apr 09, 2008 4:24 pm

astaghfirullahalaziim..

bgenang airmata ni tgk sumer bayi yg x bdosa dibuang2..

dorg rasa lps ni hidup leh tenang ker? tido leh nyenyak ker?


mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 6:01 pm

kesian sungguh.. angkara nafsu nafsi yg rasa sedap seketika cuma sanggup diri diterjah dalam api neraka yg ntah berapa tahun akan dihumban oleh Nya....

Nauzubillahiminzalik.. Sad

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by nashra on Wed Apr 09, 2008 10:16 pm

semoga bayi2 yang teraniaya ini ditempatkan di syurga..

sesungguhnya hanya Allah Maha Mengetahui...

nashra
Moderator
Moderator

Posts : 555
Join date : 2008-02-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by firdaruddin on Thu Apr 10, 2008 10:00 am

giler..org lain pun susah payah nak buat anak...diorang suka2 plak nak buang..adessss

firdaruddin
Moderator
Moderator

Posts : 151
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by meowlin on Thu Apr 10, 2008 11:34 am

itule pasal..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by firdaruddin on Thu Apr 10, 2008 2:43 pm

mandulkan jer saper yg buang anak tu...biar sedar diri skit..

firdaruddin
Moderator
Moderator

Posts : 151
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by mama_anggun on Thu Apr 10, 2008 7:11 pm

mandulkn x best..lg lar dorg enjoy nk wat maksiat..psl lps buat x pegnen..

lg secure plak..

ade cdgn lain ker? ker.., cdgn dtutup..heh.. afro

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by firdaruddin on Thu Apr 10, 2008 7:13 pm

biar la diorang buat maksiat puas2..tak payah nak diajar lagi..biar la keturunan diorang abis kat diorang jer....

firdaruddin
Moderator
Moderator

Posts : 151
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by PeAh on Fri Apr 11, 2008 12:18 am

kelar penis lelaki..... pastuh bakar kasi hangusss!!..... Evil or Very Mad Evil or Very Mad [b]


PeAh
Moderator
Moderator

Posts : 246
Join date : 2008-02-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by meowlin on Fri Apr 11, 2008 12:40 am

cam haku kan.. aku ni jenis panas baran sket.. almaklumle keturunan lanun (BUgis nih).. terikut gak ngan perangai arwah abah.. kalu nampak aje pasangan yg lain macam.. yg sudah sahih bukan laki bini.. aku perli kat situ juga..

paling aku angin bila tengok org bertudung litup muda lagi.. peluk2 sakan depan org ramai cam dunia ni mak bapak derang punye.. hangin aku penah sound.. weh wat malu org pakai tudung jer.. cabutle tudung tu org tak ckp sangat.. gatai sangat carile tempat lain.. memang merah padam muka budak berdua tuh.. cherry

memangle masa haku bercintan dulu.. biasalaa.. pegang tu.. isk..(terbongkar rahsia.. ) tapi syukurlaa kesucian haku sesuci cinta kami.. biasala bila berdua ngan yg bukan muhrim tu.. nafsu memang menguasai diri.. nampak aje kita berdua.. tapi adalaa setan kat tengah tu dok suruh tangan tu merayap ke apa ke.. eee takutnyaa..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by meowlin on Fri Apr 11, 2008 12:42 am

PeAh wrote:kelar penis lelaki..... pastuh bakar kasi hangusss!!..... Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Laughing Laughing [b]kalu dah angus.. kasi anjing makan pun tak selera..
cheers

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by mama_anggun on Fri Apr 11, 2008 2:11 am

PeAh wrote:kelar penis lelaki..... pastuh bakar kasi hangusss!!..... Evil or Very Mad Evil or Very Mad [b]


mslhnye bkn dtg dr llaki jer..yg ppuan pon 2 x 5 getik nyer..

len lar kalu jd mangsa yg x rela..

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: Memang tak guna org yg sanggup buang anak nih..

Post by Sponsored content Today at 5:36 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum