Pelakon Wanita Tukar Pasangan Macam Tukar Baju

View previous topic View next topic Go down

Pelakon Wanita Tukar Pasangan Macam Tukar Baju

Post by skymania on Sun Apr 06, 2008 6:05 am

Ada sorang pelakon wanita baru ni. Memang cantik jelita sangat orangnya. Tapi mutu lakonannya belum lah boleh dibanggakan sangat.
Kalau nak dibandingkan dengan Sharifah Amani yang halus tu, bagai langit dan bumi prestasi lakonannya. Amani walau pun halus dan wajah Malaysia, tapi dah tersohor krediblitinya dalam lakonan berbanding pelakon baru ni. Harap kan muka saja cantik jelita.
Orang yang jelita macam dia dah tentulah ramai 'jantan' nak mengeletis. Mungkin kerana nak popular cepat, lepas satu-satu 'jantan' menjadi pasangannya di kalangan selebriti. Bila ditanya, pelakon wanita ini akan menjawab 'Saya memang suka berkawan. Hubungan kami cuma kawan biasa'. Memanglah tak salah berkawan. Tapi cara pelakon wanita ni, macam nak tunjuk satu dunia 'Akulah Perempuan Paling Laku'.
Peciter bila tengok majalah, memang nak termuntah. Asyik-asyik pelakon ni dengan orang yang berbeza. Kalau sesi fotografi Peciter faham la sangat. Apa yang tak sedapnya, dekat majalah A berpeluk sakan dengan pelakon lain. Dekat majalah B, beraksi separuh mati dengan muka yang lain pulak. Bukan tak boleh menolak dengan baik. Ada selebriti tak payah berpeluk sakan, laku jugak dan jadi popular di kalangan peminat.
Sampai ke alam realiti, pelakon cantik ni hari ini dilihat berkepit dengan A, esok di majlis lain dengan B. Sebagaiselebriti, walau awak tu bukan Melayu sejati, berpada-padalah. Belajar-belajarlah keluar beramai-ramai. Bila berdua-duaan kerap sangatdengan lelaki yang berbeza, tidakkah timbul tohmahan?
Apatah lagi nama awak tu orang dah mula kenal...Nanti kalau wartawan tulis lebih-lebih tahu marah dan melenting sedangkan sendiri mahu ingat lah dik..

kredit: jomstar.com

sape artis nih....jue ke??? fasha sandha ke??? julia ziegler ke??? Mad Mad Mad Mad Mad

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum