KL Drift ..film anak yusf haslam...

View previous topic View next topic Go down

KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by skymania on Sun Apr 06, 2008 5:48 am

KL Drift catat sejarah




KUALA LUMPUR: Filem Evolusi KL Drift atau KL Drift arahan pengarah muda, Syamsul Yusof mencatat kutipan tiket RM500,000 pada hari pertama tayangannya di 50 pawagam di seluruh negara.

Pencapaian itu mencatat sejarah tersendiri dari segi kutipan tertinggi pada hari pertama bagi filem Melayu sekali gus mengatasi Jangan Pandang Belakang (RM450,000).

Ternyata langkah berani menampilkan filem perlumbaan kereta bercorak aksi lasak dan mendebarkan membuahkan hasil apabila mendapat sambutan luar biasa daripada pengunjung pawagam.

Syamsul, 23, penuntut bidang Penyiaran Multimedia dari Institut Integratif Media Malaysia (MIIM) yang juga anak pengarah dan penerbit tersohor, Datuk Yusof Haslam, sebelum ini mengorak langkah secara serius dalam bidang pengarahan selepas diberi kepercayaan bapanya menerusi drama TV seperti Sembilu Kasih, Air Mata Maria dan Gerak Khas.

ni bukan la gossip ape2 pon.. cume aku tak berapa nak puas hati la...
best sngt ke filem nih???... smpi masuk paper kate catat sejarah....
ke saje nak propa je lebih sbb nak suh orng pi panggung tgk citer nih....
jdk cam citer duyung..kalu advertised.. sikit la nmpk best...
tp bila dah pi tgk ... citer cam hampeh tahap longkang.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
drama kat tv lg best...
addeeehhh... tipah tertipu la jdknyer.... Mad Mad Mad

p/s: mod kalu salah tmpt.. minta ampun ek... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by medangtamang on Sun Apr 06, 2008 9:39 am

ermm... ntah laa eh? aku tak minat citer pasal kete2 lumba ni... kalu citer blue tu ok laa gaks... kuikuikui! Razz

_________________
Be My ValenTine?

medangtamang
Moderator
Moderator

Posts : 188
Join date : 2008-02-11
Location : Ada laaa...

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by meowlin on Sun Apr 06, 2008 3:00 pm

haku plak sky.. dah lama tak tengok citer melayu kat panggung nih.. asben haku pun memang tak akan beli citer2 melayu, lainlaa kalu aku minta tolong belikan dvd citer embun ke barule dia beli..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by skymania on Sun Apr 06, 2008 11:42 pm

ooo..... lbh kurang same spesis ngan aku ler tu...
aku pon beli dvd jer..kalu teringin sngt la nak tgk... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by meowlin on Tue Apr 08, 2008 5:24 pm

agak2 ko sanggup tak beli dvd pasai citer kl driff ni sky? haku rasa cam tak hengen aje.. tapi kalu ada org kasi penjam.. nak gak nengoknyah.. Razz

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by firdaruddin on Tue Apr 08, 2008 7:45 pm

nasib baik la kita kurang minat skit..hehe

firdaruddin
Moderator
Moderator

Posts : 151
Join date : 2008-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 12:50 am

kehkeh keh si fir ni.. dia kurang minat SKIT aje tuh.. Razz

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by skymania on Wed Apr 09, 2008 2:31 pm

aku rase.. aku tak beli kot...
suh adik aku je beli...
hehehehehe...
jimat sseeehhh duit aku... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

skymania

Posts : 32
Join date : 2008-04-05
Location : ade la...

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by mama_anggun on Wed Apr 09, 2008 5:10 pm

kalu tgk gazette iklan citer ni mmg dasat gak ar drift nyer tuh..

kalu stakat impak maksima tu celah gigi jer la..

tp aritu gi arena of stars, kt parking lot tu nmpk gak keta si shamsul nih..dia nyer keta mmg keta sport gak..siap ader foiler kt blkg..WLP 7100

anak owg kaya la katakn..adat lar..

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by meowlin on Wed Apr 09, 2008 6:33 pm

sky
kira dapatle juga ko nengok nya nanti .. hihhi..

mama..
ntahle.. tengok gazzete memangle beh.. tapi selalunya bila dah bebetul tengok barule nyesal.. camne pun memang kami tak kan beli..

ohyeke.. hmm anak org kaya kan.. tapi ingat juga dulu bapak dia usuf selam tu.. masa muda2 dulu..struggle gak cari duit kan.. hai budak2 zaman sekarang..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by mama_anggun on Thu Apr 10, 2008 1:34 pm

tu psl kite ckp gazet je yg best..full story lom tentu..hehe..

mama_anggun
Moderator
Moderator

Posts : 149
Join date : 2008-03-11
Location : sebelah tv

View user profile http://www.envytouch.blogs.friendster.com

Back to top Go down

Re: KL Drift ..film anak yusf haslam...

Post by Sponsored content Today at 5:32 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum