AF6 kembali lagiiiii

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Thu Apr 17, 2008 11:31 pm

semalam nyer diari menyaksikan si stanly dibawa balik kampung dia kat sarawak..coz his mom dah bebetul kritikal.. sian stanly.. tengok mak dia pun memang doktor ckp tak ada harapan..dia kena kanser apa tak ingat plak..

memang berbeza sungguh mak stanly masa dia dtg tengok 1st konsert tu nampak cam muda, kulit pun tegang kira2 cantiklaa kalu org dah umur 50an gitu.. tapi memang terkejutlaa tengok mak dia semalam..kulit pun abih geleber lepas tu banyak dah kedut2.. sian efek ubat kot.. rambut pun kontot..

sedey tengok dia berpelukan ngan stanly.. stanly plak nampak sangat risau kat mak dia..
pehtu ada tunjuk mama rina tengah hafal lirik lagu kat sofa sambil berbaring .. tup2 dia tertidor..sampai dengkor2 daa.. Razz

ari ni plak biasa aje.. aku tengok pun gitu2 jer..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Sun Apr 20, 2008 2:02 pm

konsert ke 5 malam tadi menyaksikan kakak tok ti si saida terkeluor.. haku rasa dia memang patut kuor coz persembahan dia tak ada peningkatan langsung..

paling best si stacy.. si riz pun boleh tahan gitu juga nan toi.. si stanly oklaa.. yg lenlain out...

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Sun Apr 27, 2008 10:16 pm

konsert ke 6 menyaksikan perginya mama rina.. dan sememangnya persembahan mama rina sangat2 hambar dan tak bertenaga langsung.

persembahan stacy sekali lagi memukau hadirin juga juri2.. tidak terkecuali persembahan riz.. nadia pun boleh aje..

kezutan yg ada malam tadi menyaksikan persandingan pasangan realiti AF1 khai dan rosma.. anggun sungguh si rosma.. mengenakan busana yg disponsor khas.. si khai tu biasa aje.. aku tengok tak adalah ensem pun.. manis jer..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Mon May 05, 2008 12:09 pm

Konsert ke 7 bertempat di Istana Budaya..menyaksikan perginya si aliff.. memang persembahan alif selama ni tak menarik pun..

persembahan si stacy sekali lagi memukau penonton begitu juga ngan riz.. si nadia biasa jer.. yg lelain ke laut..

si toi pun tone sora memang sedap.. ada part2 yg sedap.. tapi banyak kelaut.. dan feel kurang..


meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Wed May 14, 2008 7:53 pm

konsert ke 8 bebaru ni.. tiada penyingkiran dibuat.. tapi kalu tengok peratusan.. si nadialaah yg sepatutnya keluar gitu.. huhu..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Wed May 21, 2008 5:04 pm

lupa nak update.. lagi pun cam tak bapa dah org masuk sini uwaaaa.. nak tak nak aku update laa...

konsert ke 9 si stanley kuor.. so ada 5 org dapat pi final..

1) riz
2) stacy
3) toi
4) nubhan
5) nadia

semalam tengok lam diari.. ibu stanly dah pergi wat selamanyaa..

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by medangtamang on Wed May 21, 2008 10:57 pm

SUKA BETUL AKU SI STANLEY TU DAH KUAR!!! SORE MMG TAK LEH PEGI lerr dia tu....

_________________
Be My ValenTine?

medangtamang
Moderator
Moderator

Posts : 188
Join date : 2008-02-11
Location : Ada laaa...

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Wed May 21, 2008 11:51 pm

ko mau sapa yg jadi jora wahai medangg

aku mau alamak terlebey sudahhh

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by meowlin on Tue Jun 17, 2008 7:23 pm

sori seme dah lama sungguh tak masuk sini.. aku sakit.. tapi last update..

akhirnya stacy juara.. riz naib juara.. nubhan ke 3.. toi ke 4 dan nadia last..ke 5

meowlin
Moderator
Moderator

Posts : 1329
Join date : 2008-02-10
Location : celah peti ais

View user profile

Back to top Go down

Re: AF6 kembali lagiiiii

Post by Sponsored content Today at 5:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum