KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

View previous topic View next topic Go down

KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:19 am



Di formulasikan oleh Dr. Che Rozmey Che Din, Pakar Perunding Perbidanan dan Sakit Puan, MD(USM), M.MED(O&G)(USM) dan juga selaku Ketua Pegawai Eksekutif Jitra Medical Centre, Jitra Kedah. Beliau telah melakukan penyelidikan dan kajian yang terperinci sejak dari Jun 2003 bagi mencari satu formula unik yang serba lengkap bagi program pengurusan berat badan. Akhirnya, lahirlah JUS DIET MATE 5 yang begitu mujarab dalam mengatasi masalah kegemukan.
Herba-herba segar dari Eropah diadun khas istimewa dengan pati buah-buahan menggunakan kaedah 'biotech' terkini berteknologi nano amat berkesan dalam membantu mengurangkan selera makan, menjadikan anda rasa kenyang dan bertenaga untuk menjalani aktiviti harian. Adunan ini merupakan satu formula yang begitu istimewa di mana semua ramuan-ramuannya yang terpilih diadun dan bertindak balas dengan harmoni.

JUS DIET MATE 5 merupakan satu revolusi baru dalam produk diet di mana formula yang di temui begitu efektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.
Formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga yang merupakan 5 faktor utama di dalam pengurusan berat badan.




Formula Jus Diet Mate 5 Bertindak dengan 5 cara :


- mengawal selera makan
- menghalang pembentukan kegemukan
- mengurangkan pengambilan gula
- meningkatkan kadar metabolisma
- menukarkan karbohidrat kepada tenaga




Kebaikan Jus Diet Mate 5


-Mudah
-Berkesan
-Semulajadi
-Selamat Tanpa rasa lapar
-Tanpa rasa sakit
-Tanpa bersenam
-Bertenaga dengan minda yang cergas
-Menyihatkan jantung
-Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi
-Membantu kesuburan wanita
-Bagus untuk saraf dan sendi
-Melancarkan usus
-Merawat masalah kemurungan, susah tidur
-Merawat migrane dan gastrik
-Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol


menarik ???? Jom baca lagi....

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:20 am


PROGRAM JUS DIET MATE 5, MUDAH...SELAMAT...BERKESAN...TANPA KEGEMUKAN SEMULA...


Peserta boleh amalkan sarapan pagi seperti biasa...JDM5 diambil pada tengahari.


Campurkan serbuk JDM5 dengan 400ml air sejuk (ais kiub) untuk lebih enak.
JDM5 yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untuk menukar gula kepada tenaga.., dan memecah lemak kepada tenaga..ia mula aktif ambil bahagian merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kenyang.




ANDA PERLU AMBIL BAHAGIAN AKTIF dalam program diet JDM5...Sebaik saja anda mengambil JDM5 anda perlu mula BERPUASA!!!!!..anda perlu minum banyak air untuk menyihatkan berjuta sel dalam badan anda yang aktif bekerja dan...mengambil makanan yang ringan seperti buahan atau sup sayur sekitar jam 4 ke 8 malam...HANYA JIKA PERLU...SAYA ULANGI, JIKA PERLU...maksudnya tidak digalakkan LAH, Jika anda benar-benar telah melakukan cara diet seperti dianjurkan, JAMINAN 95% anda pasti mengalami penurunan berat badan...TANPA LAPAR, TANPA RASA LETIH dengan ...MINDA YANG AKTIF...SELAMAT...

Setelah anda mengamal antara 7 ke 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan bahagia dengan program diet JDM5...semasa ini jika anda sudah miliki berat yang DIIDAMKAN...Anda hanya perlu mengambil JDM5 sekali seminggu atau lebih jarang...Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet JDM5...JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%.IKUTILAH PROGRAM DIET JDM5...yang mudah ini dan nikmati hidup sihat, jelita dan ceria yang anda mimpikan




Dari :
DR ROZMEY
PENGASAS & CEO
PAKAR PERUNDING PERBIDANAN DAN SAKIT PUAN

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:22 am

RAMUAN UTAMA ...

1. GARCINIA CAMBOGIA (HCA)
-Hydroxycitric Asid (HCA) yang terdapat daripada buahan Garcinia Cambogia sangat berkesan
untuk menghalang pembetukkan lemak
-bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukannya
lemak.
- begitu berkesan untuk bertindak mengawal selera makan dan mengurangkan berat badan
-Merawat masalah kemurungan, susah tidur, migraine, gastrik, kencing manis, darah tinggi.

2. HOODIA GORDINI
-Kebaikan Hoodia Gardoni:Mengurangkan selera (tidak ingat makan langsung selama lebih 24 jam!!!)
-Berkesan dalam mengurangkan pengambilan kalori, memberi tenaga tambahan semulajadi
dan selamat untuk diamalkan
-Herba ini dihasilkan daripada pokok Kaktus dari Afrika

3. GUAR GUM
- ramuan yang diperkaya dengan fiber.
-Kebaikan Guar Gum:Memberi rasa kenyang,bertindak baik bagi mencuci usus,membuang lemak, glukos dan racun dari usus,menyihatkan usus,menyihatkan jantung,mengatasi masalah stroke

4. L-CARNITINE
- ramuan yang begitu berkesan dalam pembakaran lemak (fat burner), menambahkan tenaga
dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari.
-L-Carnitine merupakan ramuan yang sangat mujarab dalam program diet di mana ianya sangat
effektif untuk mengurangkan rasa lapar dan letih.
-Kebaikan L-Carnitine:Menambahkan tenaga dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari
-ramuan yang bagus bagi melindungi jantung, saraf dengan bertindak sebagai agen antioksida

5. INULIN
-ramuan yang diperkayakan dengan fiber daripada buah-buahan. Rasa yang manis tetapi tidak
diserap kedalam badan.
-Kebaikan Inulin:Bagus untuk kencing manisMemberi tenaga tambahan.Meningkatkan kadar
metabolisme badan

6. SOY PROTEIN
- sumber daripada protein lengkap tanpa kolesterol menggantikan protein haiwan.
-Kebaikan Soy Protein:Ramuan tanpa kolesterol
-Bagus untuk penjagaan jantung
-Soy protein melancarkan kitar haid dan kesuburan wanita

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:23 am

CARA MENGAMALKAN JUST MATE 5
Pagi - sarapan pagi seperti biasa

Tengahari - gantikan makan tengahari dengan JUS DIET MATE 5

Malam - ambil makanan ringan seperti sup sayur atau buah-buahan jika perlu

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:28 am

TESTIMONI



Puan Zura (Langkawi) - 4 minggu
Kawan karib saya (Pn.Ismarabi) menasihati saya mengamalkan JDM5, dan melihat kesan ajaib pada kawan saya Pn. Ismarabi saya berasa amat yakin dan hasilnya hanya dalam 4 minggu saya turun berat 7 kg.Bagi saya yang paling penting JDM5 ni ,berkesan, mudah ,tanpa rasa lapar atau letih. Yang terpenting ia selamat. Anda diluar sana patut mencubanya, pasti anda berpuas hati !!!




Puan Salina (Surirumah) - 14 minggu

Setelah melahirkan anak bongsu saya semenjak 7 tahun lepas. Saya gagal dalam usaha menurunkan berat badan saya.Berbagai produk dan cara saya cuba , namun saya tetap kecewa. JDM5 diperkenalkan oleh Dr. Rozmey pada saya dan ternyata ia satu formula yang ajaib! Saya mampu memiliki berat idaman saya .bagai tak percaya saya mampu turun 21 kg hanya dalam 14 minggu. Kini saya hanya amal JDM5 sekali dalam 2 minggu dan berat saya tetap tidak naik semula. Saya sudah mengalaminya, anda disana jangan lepaskan peluang keemasan ini. Cubalah JDM5 sekarang……anda pasti teruja !!!

TESTIMONI PALING HEBAT!!!







Ni gambar Bai (Mazliwati Md Shah (31 tahun)
Gambar atas kiri..masa tu berat mai 200 kg
Gambar atas kanan..dah berjaya turun 100 kg
Jom baca kisah Bai
Dahulu ukur lilit pinggangnya 75 inci, sekarang sudah slim banyak, sudah tinggal 46 inci sahaja. Begitu juga dengan beratnya dari 208kg sekarang tinggal 108kg dan Bai dalam proses hendak menguruskan badannya lagi.

Waktu gemuk dahulu, bukan saja Bai susah nak jalan, dunianya hanya di atas sofa saja. Makan dan minumnya juga di situ. Nak basuh punggung sendiripun, maknya Nor Chik Talib, 58 yang lakukan. "Macam basuh punggung anak gajah..." kata Cik Nor lagi. Tapi disebabkan anak, Cik Nor lakukan dengan sesungguh hatinya. Hari ini, Cik Nor cukup bersyukur kerana semua penderitaan yang anaknya tanggung sudah berakhir.
Dahulu masa kecil, Bai cukup comel. Kulitnya putih melepak. Bila meningkat dewasa badannya masih "maintain". Mungkin sudah tersurat, Bai akhirnya menghadapi Abdominal Cellulitis atau selulit pada perut dan Habbit Obesity atau kegemukan habit sejak 2004. Peliknya kata Bai berat badannya akan bertambah naik kalau dia tak makan. Hendak kata, dia makan terlalu banyak sangat mustahil tetapi dah suratan begini, Bai terpaksa terima. Dek kerana perutnya terlalu besar, timbul urat-urat sebesar jari kelingking di atas perutnya. Siapa yang tengok, pasti sedih. Jelas Bai lagi, kulit kakinya menjadi kehitaman dan kelihatan hodoh, seakan-akan kaki gajah.
Tetapi sekarang, bila Bai dah cantik, struktur kulitnya juga dah berubah, lebih mulus.
Jelas Bai, ketika mula-mula mendapat rawatan di salah sebuah hospital di Sg Buloh, dari 208kg beratnya turun kepada 178kg sahaja. Bai menjalani pembedahan di HUKM iaitu laparoscopic gastric bypass bagi mengikat perutnya (usus makannya dipendekkan), berat Bai turun 158kg, turun sebanyak 20kg sahaja. Kata Bai, dia tidak pernah sedut lemak malah belum pun melakukannya lagi.

Apa rahsia Bai Kurus?
Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital.

Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja. Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5. Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, beli dan amalkan jus ini seperti dirinya. Ini kerana baru 3 bulan makan, berat Bai dah turun 50kg.
Memang menakjubkan....
wow..wow..wow...kalau Bai boleh..anda pasti BOLEH !!

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Thu Mar 06, 2008 10:36 am

Berita mengenai JDM5 telah di paparkan di Harian Metro... http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Thursday/Bisnes/20080228103629/Article/index_html

Kalau berminat bole la contact sy... kalau nk cuba dulu pun bole order trial pack dulu... ada 5sachet RM55 (termasuk kos penghantaran), 10 sachet RM105(termasuk kos penghantaran)

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by honeynuyun on Fri Mar 07, 2008 9:04 pm

assalamualaikum..salam perkenalan.. Smile

selamat berniaga Very Happy

honeynuyun
Moderator
Moderator

Posts : 102
Join date : 2008-02-12

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by mazwinawyeen on Mon Mar 10, 2008 9:09 am

honeynuyun wrote:assalamualaikum..salam perkenalan.. Smile

selamat berniaga Very Happy

tima kasih... bole la cuba produk ni.... ramai dh org cuba, berkesan.... Smile

mazwinawyeen

Posts : 16
Join date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by PeAh on Fri Apr 11, 2008 12:33 am

nak cuber tp mahal....stud lg x da duit oooo..........

PeAh
Moderator
Moderator

Posts : 246
Join date : 2008-02-15

View user profile

Back to top Go down

Re: KURUS DAN SIHAT DGN JUS DIET MATE 5 - TERHANGAT DI PASARAN!!!

Post by Sponsored content Today at 4:05 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum